Svar på frågestund

Postat av:

Vilken kändis skulle du vilja vara? :)

Svar: Hm.. Det skulle nog vara selena gomez eller hayley williams från paramore. Selena för att hon är sjuuukt fin och söt, bra på att sjunga och en jättefin kropp jag gärna skulle vilja byta mot ;)
Hayley för hennes coola stil, hennes sjuuukt grymma röst som jag bara dör för!


Postat av:

hur länge får du vara ute på kvällen?

Svar: Ja du, det är väl lite olika :p haha!

Postat av: ---

Om du måste välja en kille i klassen, vem skulle det vara?

Svar: Hahahaha! oj.. Riktigt svår. Förlåt men jag har faktiskt ingen aning :p haha tyvärr..

Postat av: .....

vem är din bästis? (bara en)

Svar: Tyvärr, jag kan inte välja mellan hanna och ina. Vi alla tre är sjuukt olika, men vi har verkligen sååå kul tillsammans och vi kan göra vad som helst. Så svaret är båda, jag kan inte välja mellan dom. Sorry..


Postat av:

är du bög?

Svar: Ja jo, precis -.- 

Postat av:

vilken är din favorit låt?

Svar: Oj, hm.. Jag har sjuuukt många favoritlåtar. Men en som jag alltid älskat är nog ron pope - a drop in the ocean


Postat av:

är du oskuld?
vilken är din favorit färg?
vilka sporter går du på?
vilken är din favofit film?

Svar: 1. Ja du, vad tror du själv? Jag är 12 så ja..!
2. Hm.. kanske typ svart. Haha, nej men limegrön! :D
3. Dans (musikal) och ridning
4. Oj, många! Typ "The last song", "Twilight" och "New moon" tror jag är på toppen ;)


Postat av: Emmy Rönning

Gör fler videoinlägg när du sjunger!! Du är jätte duktig verkligen. Frida brukar skryta om dig ;)

Svar: Inte för att det var en fråga då, men tack så mycket! :) Ska väl försöka med fler videoinlägg ;)

Postat av: vera

hur varmt var det i turkiet när du var där?

Svar: Typ 35 grader i skuggan och typ 38 i solen ungefär :)

Postat av: hanna

hur har du haft det i turkarnas land hun? :)<33333333333333333333333333333333333333

Svar: som sagt, har haft det jättemysigt och skönt! Längtar redan tillbax, fast hanna du vet nog vad jag mest längtar som fanns där ;) tihii!

Postat av: felicias!

hur bäst är ina ? ;) <3333333333

Svar: Ina är mycket bäst, lite för nära felicia liljegren i den listan ;)

Postat av:

hur många har du varit ihop med?

Svar: Kommer inte ihåg riktigt, eftersom många inte varit lixom "på riktigt" så har jag inte riktigt koll på det. Tyvärr..

Postat av:

Har du haft sex?

Svar: Det har jag redan svarat på.. 

Postat av: Ellen

hur cool är jag på en skala 100-100 ? ;)

Svar: Hm.. Kanske.. 3 ? haha! 

Postat av:

Hur många gånger har du varit kär "på riktigt" och i sånna fall vem/vilka ?

Svar: Hm.. Jag tror inte riktigt jag har varit kär "på riktigt" än det har lixom bara varit "vara ihop för att man gillar än" men jag skulle gärna vilja ha nån så där "på riktigt"

Postat av:

är du singel?

Svar: Jupp..

Postat av:

är du populär i din klass?

Svar: Hahaha! Självklaaart, alla äääälskaaar miig ;) hahaha!

Hoppas ni blev nöjda med era svar, och för er som skrev frågor som var lite olämliga som jag inte tog med, synd för er ;) haha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0