me hate

God morgon allihopa!
Fick ställa alarm idag för jag och ina ska träffa clara som jag inte träffat sen typ 6års, så ja..
Det var meningen att vi skulle bada men ja, eftersom en viss fucking mens har kommit ivägen för det så kommer väl jag få sitta och kolla på istället, kuul -.-
Aja, sen så ska vi typ hämta biobiljetterna till eclipse. Fast pappan min fick för sig nåt om att han skulle göra det, så ja.. Jag ska nog kolla upp det :p
Sen så ja.. Hanna kommer ju typ hem ikväll så ja, kanske träffar henne.
Men nu måste jag fixa iordning mig eftersom jag ska vara vid rösjön om en timme.
Hörs sen, puss

sorry, har inga bilder på den här datan.

Kommentarer
Postat av: amanda

taaampong felicia ;) <3

2010-06-30 @ 15:50:43
URL: http://mmaandiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Clara boström??

2010-06-30 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0