lalalalala!

Tjenare mina sötnosar!
Har varit hemma hos min bror och lova, har grattat lova och mysit med deras söta kattungar :D
Försökte ta kort på dom men dom ville ju aldrig stå stilla :O
Men vi åt god torta och hade det trevligt, sen så gick jag ner med oliver och köpta matsäck till mig!
Och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik.

Imorn har jag klassens dag, så jag börjar 10 och slutar typ 2!
Härligthärligt!
Sen efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra, brukar ju vara med hanna men hon ska fira sin mamma så ja..
Aja, nånting hittar jag väl på :p
Det värsta blir väl att jag måste städa mitt rum efter som jag rymde från det idag, höhö!

Åh, gud vad tråkig jag är. Stackars er!
Nu ska jag inte plåga er mer ;)
Puss på er mina små pussgurkor :D


- sorry, bildbrist -
MINA FLICKOR MEST MEST MEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0