jag är så jävla less på det här!

Du säger att jag är den ända, att du älskar mig mer än någon annan, vi två föralltid och massa sånt!
Men du säger ju precis så till den andra personen också!
Jag vill inte pressa dig för att du ska säga att det verkligen är jag!
Men vafan, jag kan inte göra något annat än att fråga när du fortsätter att ljuga.
Jag vet inte om du ljuger för mig eller den andra personen,
men du ljuger för nån iallafall, men det är bara du som vet vem och varför!
Varför ska du ens ställa till det för dig, nu kommer du säkert komma och säga "förlåt förlåt förlåt! Jag menar inte så, du vet att du är den bästa för mig. Och jag ska verkligen kämpa och inte säga så till "den andra personen"

Jaa du.. Hur kunde jag veta att du tänkte säga det? Jo, för du sagt det för många gånger, men fortsätter ändå på samma sätt!
Jag skulle aldrig ta någon före dig, det vet både jag och du!
Det kanske är därför du tror att du kan göra så här för du vet att jag alltid kommer tillbaka till dig!
Jag är så jävla less på ditt beteende, ring eller hör av dig när du är du igen!
För jag tänker inte höra av mig till dig i första hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0