Jag ÄLSKAR mitt liv

Ni har ju fått en del inlägg om att jag mår dåligt (fysiskt sett) men nu ska jag faktiskt berätta att jag älskar mitt liv just nu!
Jag har allt bra, jag har en bra om omtänksam familj, de finaste vännerna både in och ut, gitarrspelandet går också bra, och jaa!
Allt är helt PERFECT (nu tänker jag inte på min kropp som jag fortfarande är lite missnöjd med)
Men jag har faktiskt lärt mig att inte tänka på det så mycket längre, jag tycker att jag fortfarande är lite små mullig (säg vad ni vill, det ändrar ändå inte vad jag tycker!) men det är inte lika mycket att jag går runt och tänker på det, vilket jag kanske borde eftersom det börjar bli sommar och sånt!

Det jag vill säga är att jag mår verkligen på topp just nu!
Älskar mitt liv, och snart är det ju sommarlov och om 11 dagar drar ju jag till turkiet också ;)
Och så vill jag bara säga att jag älskar er alla!
Alla vänner,
familjemedlemar,
bloggläsare!
Puss på er alla!




tunga tunga tunga

Kommentarer
Postat av: din brursha <3

du e verkligen bäst felle älskar dig så otroligt mkt <33333

2010-06-08 @ 20:28:55
Postat av: lovisa

felicia du är inte tjock eller mullig.

inte ens nära - du är jättefin ! :) <3

2010-06-08 @ 21:33:34
URL: http://lovisastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0