I'M HOOOOOMEEEEEEE!!

Helloooj sverige!
Har kommit hem nu efter en jätteskön vecka i turkiet, längtar nästan redan tillbax :p
Fast det är hur skönt som helst att vara hemma!
Det första jag gjorde var att slänga mig i min säng och sätta på mig mysdress!
Har iallafall hunnit äta middag och så har jag försökt ta bort två fästingar på min hund, inte så mysigt faktsikt!

I turkiet var det hur skönt som helst, varmt klimat, sol, bad och åhh!! Vill verkligen tillbax dit nästa år!
Dock VÄLDIGT mycket tyskar som man tröttnade snabbt på, allting var på tyska! Helt sjukt.
Men jag har mycket skönt och bara koplat av!

Den här kvällen tänkte jag hinna med att först ge er lite bilder, tog typ inga bilder men några.
Sen svara på frågorna från frågestunden, sen vill jag bara kolla på en film och krypa ner i min efterlängtade säng :)
Puss på er

ps. Den största pussen får min älskade bästavän ina söderberg som fyller tonåring idag :) STORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN! ÄLSKAR DIG MEST!


HOME SWEET HOME!


Kommentarer
Postat av: frida jansson

du är bäst gumman, jag saknar dig!

2010-06-27 @ 15:46:25
URL: http://fridaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0