hos inaaaa!

tjenare!
Sitter hemma hos ina för tillfället med hennes lillebror elias :)
Medan dom sitter och spelar doodle jump så sitter jag och är lite osocial istället!
Idag har man först träffat johanna, linnea och clara som man inte har träffat på flera år typ.
Så det var ju kul, sen gick jag och ina hem till mig och gjorde lunch.
Haha, det gick sådär eftersom det kokade över :p haha!
Sen drog vi till täby centrum och hämtade ut biljetter tills imorn, iiiiw!
Sen köpte vi jordgubbar på vägen hem, haha jag fick två burkar för "en burks"- priset ;)
Jag säger ju att alla älskar mig, höhö!
Sen nu har jag, hanna och ina suttit ute och käkat jordgubbar och skrattat och haft det bra!
Men nu ska vi typ snart käka lite tacos, och ja.. Sen får vi se.
Hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0