HATAR STREJKAR!!!!

God morgon mina fina.
Vaknade nyss av att en viss hanna lindberg ringde på hemtelefonen, och jag var hemma själv och ville inte svara för jag låg och sov, fast ungen vägrade lägga på när hon märkte att jag inte svarade.
Men sen så hade jag 4 missade samtal från henne också så då ringde jag upp henne.
Idag blir det att vara med hanna och ina :) Och så enligt planeran så skulle vi vara med simon och nån calle,
och tydligen bada, hm.. Har inte så stor lust att sätta på mig en bikini faktiskt.
Men ja.. Sen ikväll så ska vi typ slagga hos nån, men ingen vet vem :p haha!

Fick reda på igår att dom ska tydligen ha en flygstrejk! :O
NOOOOO!! Vill verkligen inte missa resan till turkiet pga nån jävla strejk!
ÅÅÅH!!!! HATAR DOM NU!!
Nyss så var det åskmolnet man var orolig för, men nu ska dom tydligen strejka..Åhhh!!!
Jävla skiiit!

Aja, ska göra mig iordning.
Skriver sen, och då får ni också en outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0