härlig dag!

Tjenare!
Sitter hemma och dunkar paramore låtar för tillfället.
Idag har det varit en jättebra dag!
Först på morgonen så hade vi inställd bild, sen so som vi typ inte gjorde nånting på..
Sen efter lunchen så hade vi bara trä slöjd för svenskan och no:n var inställd :D
WONDERFUL DAY! ;D
Så nu sitter jag hemma i min ensamhet och har ingen aning om vad jag ska göra,
tänke höra med min gamla lärare om jag kunde komma och hälsa på henne i skolan men min mobil har inget batteri och är avstängd och jag kan inte ladda för min laddare är hos frida så ja..

Sen ska jag iallafall stor städa mitt rum, damma och damsuga och massa sånt tråkigt!
Men vem vet, jag kanske smiter till hanna istället ;) Om hon inte drar till simon..
Sen klockan 6 ska jag ner till bror och lova för att fira lova i efterskott!
Men.. JAG HAR INGEN PRESENT ;s Ingen aning vad jag ska göra..
ÅHH, JÄVLA SKIT!!!

Aja, jag ringer pappa och kollar vad jag ska göra..!
Puss på er!


ni får en söt bild på nela och lippa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0