hannii och inii

Tjenare allihopa!
Sitter hos hanna just nu och kollar på när hon krälar sig på golvet :p haha!
Skolan idag gick bra, filippa fyller också tonåring idag så GRATTIS och GRATTIS också till lova :D
Efter skolan idag så åkte jag hem och hämtade min bikini hos mamma, sen åkte jag till rösjön där hanna och ina var :)
Fast vi badade inte för det var för kallt, men så vi satt där och snackade ett tag ;)
Sen drog vi hem till hanna, och nu har ina lämnat oss.
Jag och hanna ska typ ta nånting att käka och kolla på nån skräckis ;)
Men vi hörs sen, eller senare!
Pusspuss

ps. Sorry, glömde hämta sladden hos mamma. Ni får bilderna från båten när jag kommer till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0