en riktig vän, hanna lindberg! Älskar dig mest!

Tjelenare!
Haha, sitter med hanna här och har kollat på gamla videoklipp från kanske.. ett år sen? Hahaha!
Var ju som sagt i sollentua centrum och lämnade filmer som jag hade lånat, sen köpte vi en frapino!
Mmmm.. Var verkligen längesen.
Sen drog vi hem och nu har vi inte gjort så mycket, ska snart äta lite middag.
Ikväll så ska vi skratta mycket och kolla på gamla vänner avsnitt och bara umgås så mycket som möjligt innan jag åker på lördag! :( :)

Haha, måste bara säga tre lite smågalna saker hanna har gjort idag.
1. Hon tog av sig sina tights PÅ BUSSEN Och hon höll på och trixa utan att ta av sig shortsen, haha inte vänta tills man kommer hem till mig, nej. Det måste tydligen göras på en buss där det sitter massa med främlingar :p
2. När vi satt på espresso house så tog hon av sig sina skor och satte sig i skräddar-ställning med sina smutsiga fötter i fotöljen, haha!
3. När hon hade druckit frapino så mådde hon jätteilla (typ laktosallergiker) så hon LÄGGER sig på en sån här.. vad ska man kalla det, ungefär som en rund bänk som man sitter i. Mitt i hela folksamlingen ;o haha! Och vi fick lite vaktpublik också ;)

Det här får mig bara att älska denna brud ännu mer, bryr sig inte om vad alla säger eller om andras blickar.
Lite smågalen måste man ju vara! :D
Älskar dig MESTMESTMESTMEST hanna lindberg!



Kommentarer
Postat av: hanna

älskar dig mest bästavän! <3 ett hjärta äkta kärlek ;)

2010-06-18 @ 15:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0