Bokar till eclipse

Förlåt för en hemsk uppdatering.
Men igår så träffade man hanna och ina som man inte träffat på typ 59763695 år kändes det som.
Vi hade en riktigt bra tid, och det märktes att vi inte hade träffats på länge!
Väldigt skönt att träffa dom.
Imorse fick vi vakna typ kvart över ni för hanna skulle bli hämtad och åka till hennes landställe klockan 10.
Och jag och ina kunde inte somna om så vi gick också upp,
sen kollade på vi twilight, gjorde oss iordning och gick till sollentuna centrum och lämna filmer vi kollat på igår.
Och så köpte vi glass också :) Riktigt sommarväder ute!

Och nu sitter jag hos pappa nyduchad i min ensamhet, ska typ boka platser till eclipse till torsdag för mig, hanna och ina :D Har verkligen väntat FOREVER på att den ska komma ut på bio, och imorn på premiären kommer det va FÖR mycket folk så vi tror torsdagen blir bättre.
Får hoppas att den funkar att boka bara :p
Aja, ska försöka få tag på min bror och kanske gå ner till dom :)
Puss


GAAAAAAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0