Månadens person

Frida Hultsten -

Frida är en av dom som betyder världen för mig.
Vi har bara känt varandra i typ 1 år men ändå så är vi som systrar.
Vi pratar verkligen om allt, och vi är lixom så lika på nåt sett (inte utseendet)
Det finns nog ingen som verkligen är så lik mig i sättet som hon.
Och trotts att vi bara känt varandra i ett år så har vi så otrolgit mycket minnen tillsammans.
Vi lyssnar typ alltid på massa paramore och twilight musik, och ååh..
Ja, denna brud är en som jag aldrig kommer släppa.
En brud som man alltid är glad med, alltid skrattar med åt våra lama humor och mina torra skämt när jag är övertrött :p haha!

Nej gumman, det ska du veta att du är otroligt speciell för mig.
Och du ska veta att jag älskar dig så OTROLIGT mycket!
Och att jag saknar dig något så in i heeeelveeeteeee!!
Kommer inte få träffa dig på as länge nu när du är borta i grekland och ska bort till umeå efter det.
Det faktiskt hatar jag lite dig för ;)
Annars älskar jag dig! ♥



tihi, bebis :)

gaaaahahahahaah!

haha, garva inte ihjäl dig frida ;) "/









haha jag ursäktar mitt fula leende :p






Det jag saknar med skolan är att får spendera alla dagar med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0