Är det lika säkert där jag bor som jag trodde?

Jaa ni, jag vet faktiskt inte längre.
Förut var kärrdal lilla mysiga byn, alla kända alla, inget att oroa sig för.
Men nu för ett tag sen så hörde jag av hanna att det varit en våldtäkt på en tjej i typ våran ålder precis vid bandyplanen där hon bor, jag blev helt chokad! Men man hörde inget på nyheterna eller nåt om det så jag glömde bort det efter ett tag.

Sen i tisdags när vi varit ute i skärgården så hör man på nyheterna att en åtta-årig liten flicka blivit lurad in i en mans bil mitt på dagen, så åkte han iväg och hon blev våldtagen. Men efter ett tag så kommer flickan loss och kan springa hem igen. Återigen, helt chokad! I lilla kärrdal? Vad är det för man.

Sen nästa dag, när vi varit inne i stan på grönan.
Samma sak igen, en 23-åring våltagen mitt på dagen.
Hörde inte så mycket om det men jag tror hon också lyckades komma undan.

Och igår, när jag och hanna sitter i mitt rum och kollar på film.
Då kommer mamma in och berättar att på nyheterna så hade dom sagt att man hade hittat en död kvinna i 25-35 års ålder under ångbåtsbryggan i edsviken. Helt påklädd, så man tror inte direkt att hon dog av en simtur ?

Vill man verkligen bo här längre?
Kommer man våga vara ute själv?
Ja, vad ska man säga? Är inte det här helt sjukt?!

vågar man bo kvar här?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa ett vapen, typ tårgas, finns på teknikmagasinet

2010-07-30 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0