Sista inlägget för denna helg!

Tjenare!
Idag är det fredag :D Helt sjukt vad dom här veckorna går fort, men det är ju bara bra :) Hehe!
Kom ganska nyss hem från skolan, slutade halv 2 idag :) Kort dag, niiice ;D Hade bara fyra lektioner :)
Och det var typ första gången som jag var seriös på no:n också, haha! Jag och Alice brukar typ sitta och babbla och garva hela tiden, så Pritam var rätt så trött på oss så jag försökte vara seriös och det gick faktiskt bra. Och så blev det bra resultat på arbetet också, och det är ju ett plus ;D
Annars då.. Hm.. Inte så mycket vad jag an komma på.
Ska byta om till ridkläder ganska snart sen kommer min buss 14:43 till stallet..
Och efter ridningen så drar jag direkt upp till Bjurs med familjen, så nästa inlägg blir nog på måndag tyvärr..
Men ni bloggläsare får absolut inte lämna bloggen för det ;D

Men nu måste jag dra, hörs på måndag!
Pusspuss!


- haha bjuder, snyggt med en smutsig spegel också ;D -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0