jag miss barnens ö!

Tjänah!
Sitter och väntar på att pappa ska komma förbi och hämta mina grejor som ska med upp till bjurs imorn.
Justee.. Jag drar upp till bjurs imorn efter min ridning så det blir ingen bloggning lördag-söndag tyvärr..
Så sista inlägget innan helgen får ni förhoppningsvis imorn när jag kommit hem från skolan innan jag drar till stallet, bara om inte blogg.se lackar som imorse!
Men nu är jag så himmla trött så det blir nog lite tv och boken och messande innan jag somnar, 
Hörs imorn, puss ♥


Bild från i somras på barnens ö, JAG SAKNAR SOM FAAN!

Kommentarer
Postat av: maja

jag har landställe på barnens ö! :D<3

2010-01-29 @ 19:51:01
URL: http://majaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0