Fakta om mig;

Hej, nu när det är en ny blogg så ska ni få lite fakta om mig:

Namn: Felicia Liljegren
Hårfärg: Brunett sen 22a december 2009
Ögonfärg: typ blå..
Ålder: 12
Bor: Kärrdal, Sollentuna (Stockholm)
Skola: Edsbergsskolan 6engelska
Fördelsedag: 29e juli
Längd: runt 1,55 eller nåt
Familj: pappa, mamma, storebror, styvmor, halvpappa och 4 stycken halv syskon
Intressen/Fritid: På min fritid lägger jag oftast ner tid på kompisar, datan (bloggen) och läxor
Hobby: På onsdagar dansar jag musikal på laising i täby, och på fredagar rider jag på sollentuna rid klubb i junior 1
f.d blogg: Ni kanske känner igen mig från feliciaoina.blogg.se och nu så kände jag för att starta en egen blogg.
Helger: på mina helger brukar jag vara med kompisar, kanske stinsen eller sollentuna centrum också, fast om jag är hos daddy så brukar vi åka upp till bjurs (dalarna, landställe)
Mina bästavänner: Hanna Lindberg, Ina Söderberg, Ilias Georgiadis och Ellen Feldt är mina bästavänner.. Men om jag ska vara helt ärlig så är det faktiskt Hanna och Ina som känner mig allra bäst!
De som betyder lite extra just nu: Det måste nog blir Frida Hultsten, Filippa Åberg, Hanna och Frida Jansson som alla fyra verkligen får mig på bra humör och hjälper mig när jag fastnat i problem!

Det var lite om mig, fortsätt att läsa bloggen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0