Varför ?

Nej nu orkar jag inte.
Varför ska jag sitta här och deppa för en person.
Visst, personen betydde mycket för mig, skyddade mig och ville alltid mitt bästa.
Tills nu.
Jag ska inte ramla ner i hålet, jag ska klara det här. Jag kan! Det har jag sagt sen jag var liten!
Och jag kan faktiskt! Jag har andra vänner som behandlar mig rätt och alltid finns där för mig,
Varför ska jag då deppa ihop när jag egentligen har dom bästa vid min sida.
Jag har andra vänner som bryr sig om mig och finns där för mig.
Jag kan klara det här, om han/hon inte vill vara min vän, fine!
Han/hon får komma till mig om han/hon vill ha mig tillbaka, varför ska jag gå runt och vara efterhängsen för?
Det är inte mitt problem, eller jo lite.. Men jag klarar det här, med mina vänner vid min sida. 
Jag är stark, och blir ännu starkare med dom, och det bästa är att dom verkligen får mig att glömma.
Dom får mig att skratta även fast det som hänt! 
Nej, nu ska jag kämpa. För min skull!
Ska kolla på film och läsa, så kanske jag glömmer!
Hörs imorn, puss!

Kommentarer
Postat av: inaa'

bra gumman! Du är bäst, det vet du !! Ja finns alltid här för dig sötnos. Älskar dig mest, det vet du också §



/din fjant' ;)<33

2010-02-28 @ 21:59:52
URL: http://inasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0