vad ska jag göra? tell me!!

Hejhej!
Sitter hos bror just nu och fick låna datan :)
Nyss ätit jättegod middag, lax och nån god sallad. Blev hur mätt som helst, så nu sitter jag här och har ont i magen :p Haha, men så går det när man äter för mycket, men vad skulle jag göra?! Det var ju så gott!
Haha, såg iallafall att ellen tyckte att jag skulle ha en frågestund.. Men vi får väl se. Kanske blir nån gång i veckan!
Så ni får fortsätta att besöka bloggen,
har märkt att statistiken har gått ner så vad vill ni att jag ska skriva om så bloggen blir roligare att läsa?
PLEASE TELL ME!

Men nu ska jag vara lite social med lova, oliver, mamma och pelle.
Hörs senare när jag har kommit hem!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0