VAD ÄR DET HÄR FÖR SKIT??!

FYYYFAAAAN SÄGER JAG BARA!
Frispråkarn var så gryymt mycket bättre än många andra som gick vidare!! Fyfaan hur tänker sveriges befolkning egentligen..? Nej usch, jag och hanna har iallafall ingen anledning till att kolla på melodifestivalen i år faktiskt!! FYFAN säger jag bara!! Det här gör mig bara sur, så hanna och jag ska väl sätta på Ice age 3 så vi får skratta lite..
Och för att göra mig surare så har jag fått en stor fet finne i pannan som det är typ värsta bulan runt.. UUUUSSSCCCHHH!!!! Får försöka att inte pilla, men ja.. Man vet aldrig hur sånt slutar för mig "/
Juste, jag och hanna såg den här hannah montana filmen, var helt okejj faktiskt. Trodde den skulle vara mycket sämre med den var rätt okej :)
Nej, nu ska vi se på film!

Hejdå, puss

Bild på hanna när hon höll på med typ världens största "mini"räknare inne på lagerhaus (stavning)


Hihi, hanna skrev på min tavla (a) så sant så sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0