skarpäng och sollentuna centrum

Tjenare!
Sorry för dålig uppdatering idag, men som sagt har varit i skarpäng med hanna, ina och gänget och sen åkte jag direkt till sollentuna centrum. Blev inga skridskor idag eftersom jag inte hann och aa..
I skarpäng var det kul, haha.. Alla glodde som fan :P Men men.. Antar att sånt händer när man kommer från sollentuna ;) Fanns roliga personer som jag inte hade träffat och dessutom några stycken väldigt mogna killar också, suck.. -.-
Men det var kul ändå, fick vara med på deras svenska lektion och ja, det var väl.. kul,
Sen så tog jag bussen till sollentuna centrum med nela, vi fikade lite.. Frapino såklart ;) haha!
Så köpte jag bara ett vanligt linne eftersom jag inte hade så mycket pengatr ;p
Men vi gick runt där ett tag och sen behövde nela åka hem så då gjorde jag det också.
Och nu sitter jag här och väntar på middag :P Men ska väl gå ner och kolla lite vad det blir för mat ;)
Hörs senare, puss


Från h&m för bara 49,50 :- ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0