morgon!

God morgon!
Eller vaknade med en hemsk huvudvärk, så "god" kanske inte är det rätta ordet..
Sitter nu och äter lite frukost så kanske huvudvärken försvinner.
Det blir ingen bio idag, niki kunde inte för filmen som vi ville se gick för sent så vi ska nog bara äta lunch tillsammans i sollentuna centrum :)
Annars har jag inget planerat ikväll, kanske tänkte kolla om hanna ville göra nånting. För jag orkar inte vara med ikväll när några kommer hit och ska sjunga typ sing star, och mamma vill ju att jag ska vara med på det så jag kanske kan smita undan om jag är hos hanna ;D Haha!

Menmen, ska vara i centrum till ett så jag ska nog göra mig i orndning nu ;D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0