hemma från dansen!

Hej everybody ;D
Kom nyss hem, varit och dansat och efter det var jag och mamma och handlade lite. Träffade min daddy också, och jag följer inte med till liholen i helgen (:
Ska troligtvis med niki och alice på bio :D Ska se "Farsan" ska bli väldigt nice ;D
Ska snart äta lite middag sen duscha :)
Justee.. Alice och niki vill att jag ska berätta lite om mina kompisar som jag är med i skolan, men jag vette fan vad jag ska säga ;P Är typ oftast med Frida, lippa, julia och nela eller typ niki och alice ;P Haha, nöjda nu..? :p

Såg att dom flesta tycker att jag ska bli "mörkblond", och tack det skulle säkert bli bra. Men jag har funderat lite, och jag trivs verkligen i min bruna hårfärg, så det blir nog lite mörkare. Sen nästa gång så blir det nog mörkblond, kanske till sommar eller nåt :p haha!
Men ska käka nu, skriver sen pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0