VILKEN HÅRFÄRG??

Tjenare!
Kom hem ganska nyss, har suttit och pluggat en del också. Har so prov imorn så..
Aja, idag så var jag hos tandläkaren. Gick väl helt okejj, det var nån tand som inte hade kommit upp helt och så hade jag lite tandsten som jag fick skrapa bort. Sen var det mer skola för mig!
Efter skolan så åkte man hem i det här kalla vädret! Helt seriöst, ska det här typ föreställa istiden ? ;o
Men ska sticka och låna en film av hanna nu ;D
Pöss, skriver när jag kommit hem! :)

ps. hjälp mig!! Vilken hårfärg ska jag fixa till nästa gång, rösta på nån av dom här;


1. min blonda som jag hade förut

2. Lite mörkare brun än jag har nu

3. Lite mörkblond

Kommentarer
Postat av: Fanny

mörk blond, :D <33

2010-02-23 @ 17:54:35
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/
Postat av: detduuu

mörk brun ;)

2010-02-24 @ 16:02:57
Postat av: jossan

2:an :) <3

2010-02-24 @ 17:08:44
Postat av: lovisa

du skulle nog passa i allt men tycker 3:an för att prova något nytt :) <3

2010-02-24 @ 18:47:28
URL: http://lovisastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0