KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN!!

Tjenare!
kom hem från skolan för ett tag sen;P
Hade svenska prov så man fick gå när man var klar, och jag var typ klar 10 i 1 ;) rätt så nice!
Annars har det varit en väldigt trött dag för min del, fast blev piggare på tyskan, haha av nån anledning .. "/
Ska byta om, om ett tag. Sen får jag skjuts av mamma till stallet vid typ tre.
Så jag har gott om tid :)
Efter ridningen så åker jag upp till liholen för helgen, får hoppas att det blir lite väder för skidåkning!
Kom ihåg att fråga på nu på frågestunden, har inte fått så många frågor. Så nu i helgen måste ni fråga på lite!! ;D
Ni får svaren på måndag eller tisdag, beror på om jag hinner ;P

Ska passa på att gratta ellen i förskott som fyller år på söndag (alla hjärtans dag)
Alla grattar henne då, http://ellenfeldt.blogg.se


Men nu måste jag packa väskan till liholen ;)
Ha en bra helg och alla hjärtans dag, så hörs vi förmodligen på måndag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

hihi, älskar dig :) <333

2010-02-13 @ 11:33:37
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: missan

eh.....1: vilken stil har du i skolan( kläder)

2: e du poppis xD 3: haru killkompisar? 4 : dom heter..... 5: taru bussen till skolan 6: vilken tid 7 : vilken buss 8: gilade du ditt blonda hår elr "brunnetta" mest 9: e du cool? 10: heeelt ärligt....e du fjortis? puss gmn<3

2010-02-15 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0