skarpäng eller sovmorgon ?

Nu har jag kommit hem, håller på och planerar lite med ina om att jag ska till skarpäng imorn eftersom jag har studiedag, men just nu vet jag inte om jag har så stor lust faktiskt. Ska tydligen vara där 11 och då måste jag typ gå upp hur tidigt som helst för att jag ska till vendela också och aa.. När man har ledig dag vill man ju lixom kunna sova ut.. Så nu är jag lite tveksam faktiskt "/
Menmen.. Ska ringa ina och höra lite. Annars om jag inte ska till skarpäng så blir det nog sollentuna centrum med nela. Men som sagt, vi får se hur det blir med det!
Åhh.. varför ringer inte ungen föör!! Haha.. Får väl ta och ringa upp ungen själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0