Romme bilder!

ps. det är bara massa flumm och drog bidler..


jag (i asgarv) och frida :)

frida, lippa, nela och tove (alla kommer döda mig xD)

frida och tove, dom kommer döda mig !

filippa och jag :) hon kommer totalt döda mig!!

lippa och tove i liftkön :)

fridas (atomic), nelas (head), lippas (techo) och julias (?) skidor

toves (salomon) och mina (blizzard)

så, har fler bilder. Men dom får ni inte för dom är så hemska xD hahaha!
Kommit hem till mamma nu, ska käka lite nu sen ska jag ta en dusch sen blir det bara massa plugg.
ha det så bra, puss


alla grattar lovisa som fyller år idag :) lovisastrom.blogg.se
saknar dig som fan gumman, älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack så mycket :)

älskar & saknar dig med :/

måste träffas <3

2010-02-19 @ 13:46:24
URL: http://lovisastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0