pratar med ina!

Sitter och pratar med ina i telefonen, hon sitter och pratar om att hanna ska tona sitt hår mörkare imorn jag bah "VAAAH?!!! :O" haha, ska ringa upp henne sen kolla varför hon lixom inte sagt nånting till mig :p Haha!
Men det skulle faktiskt passa.. Tror jag ;P Haha!
Blir att vara med ina imorn :) Blir att först sticka till ica maxi och köpa tredje och fjärde twilight böckerna till mig på bok rean, kommer säkert vara hur mycket folk som helst. Suck.. -.-
Men sen blir det nog att umgås lite hemma hos moi :D Får se vad vi hittar på :p

Men nu ska jag duscha, sen ringa hannabanana :)
Pöss


Älskar dig mer än du anar, även fast jag kanske inte alltid säger det så ofta eller visar det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0