kläder försvinner, hm..!

Tjenare!
Sitter fortfarande i morgonrock och funderar på att klä på mig, sminka mig och fixa håret snart.
Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska ha på mig, kläder försvinner 3 klädersplagg har försvunnit och jga har letat överallt! Hm.. Kanske ska gå ner och checka i tvättrummet, haha jag är smart jag.. ;)
Aja, sen vid efter ett ska jag nog höra av mig till hanna för då är hennes dans slut. Så då kommer hon nog hit så sticker vi nånstans.. Sollentuna centrum eller stinsen? Hm..
Äh, jag kollar med hanna vad hon tycker innan jag bestämmer något på egen hand ;)
Men nu ska jag göra mig iordning,
puss, hörs senare


grymt gammal bild på mig och hanna från i somras,
- bildbrist, blir lite nyare bilder ikväll får man hoppas -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0