jag är duktig :)

Gud vad duktig jag är!
Nu har jag dammat och dammsugit mitt rum och fixat med pappas paket :)
Nu ska jag gå ner och köpa grädde till pappa och marre som ville ha varm choklad.
Så ja, jag får väl göra det nu innan dom kommer hem, annars blir det väl stryk antar jag ;D Hahaha!
Men jag får väl skynda mig, sen blir det nog inga fler inlägg för jag ska ägna tiden till min far ;p
puss §

Veckans planer;
Måndag- 
Tisdag- Fira pappa med oliver och lova (bror och hans flickvän)
Onsdag- Dans, efter det gården med Hanna
Torsdag- Kanske vara med saknade Ina :)
Fredag- Ridning, sen hem till mammi
Lördag & Söndag- Inget planerat så vitt jag vet ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0