I'm back ;)

Som sagt, nu är jag tillbaka till bloggen för nu är jag hemma i sollentuna.
Skolan idag, var väl helt okejj till no:n då jag började må riktigt illa, ont i magen, ont i huvet och bara mådde illa..
Inte så kul, så jag försökte vara med på matten men min snälla mattelärare tyckte att jag skulle gå hem ifall det var vinterkräksjukan som var på gång, så jag plockade iordning mina grejor sen fick jag lite "sellis" på bussen med anton och några till, fast anton hittade inte sina nycklar så han stack tillbaka när bussen kom.. klant :p

Men nu har jag varit hemma ett tag och funderar på att bara gå ut en liten promenad och typ lyssna lite på musik (om jag hittar mitt headsett -.-) snart, hm... ska ringa och kolla med daddy om det kan vara en bra idé eller om jag ska stanna hemma.
Men det blir nog inte så bra uppdatering ikväll eftersom pappa fyller år :) GRATTIS!!
Nej, nu ska jag ta en kiwi sen ringa pappa!
Ha det så bra, puss!

ps. Nu när jag är hos pappa blir det nog inga bilder tyvärr.. Datan är helt cp så.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0