hos doktorn idag!

Föörlååt för dålig uppdatering idag och igårkväll. Men igår så umgicks man med broder och familjen och kollade på nån hemsk film typ "To young to die" helt hemsk,
handlade om nån 14 årig tjej som typ blev våldtagen av sin styvpappa, och flyttade hemifrån och blev dumpad. Sen börjar hon ta dorger och jobbar som typ strippa och massa sånt. Sen pga droger dödar hon en man hon egentligen älskar och aa, helt hemsk film. Men värd att se!
Men det är anledningen till att jag inte bloggade igår, blev helt enkelt för sent och för trött var jag också ;P

Men idag så har man varit i skolan och så var jag på sollentuna sjukhus för att kolla till min knöl, som faktiskt har minskat hm.. Men det visade sig vara mitt öronexem, så det var typ nån infektion. Så fick jag ta blodprov också, haha hon frågade om jag ville ha ett bokmärke xD
Men sen så åkte jag tillbaka till skolan.
Efter skolan så åkte jag till sollentuna centrum för att möta upp mamma och fika lite :) Kladdkaka och nypressad juice blev det för mig :)
Sen köpte vi lite grejer för jag skulle baka, och så skrev vi ut min salva som jag skulle ha till exemet..
Och nu har jag kommit hem och pluggat lite so, kom på att jag glömde min engelskabok i skåpet, jävligt typiskt eftersom jobbet ska vara klart imorn :s Men får väl skriva snabbt innan lektionen :P

Men senare så ska jag baka grova tekakor, och nej. Det är bröd inte kakor ;) haha!
Oj vilket långt inlägg det blev så jag nu "/ aja..
Hörs senare

mitt coola plåster jag fick efter blodprovet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0