Hemma in sollentuna!

Nu är man hemma igen.
Varit en härlig helg med familj och bra skidväder :)

Nyss varit i skolan, varit en rätt så bra dag.
Har dessutom varit helt osminkad och oplattat håt ;) modigt gjort för att vara mig..
Och så skad et ju vara en hel vecka utan foundation också har jag lovat mig själv :) För att vila huden lite, också väldigt modigt för att vara mig!

Men ska bara kamera och laddare här hos mammi så jag kan ta lite bilder imorn när jag ska till romme med skolan, kommer bli hur kul som helst. Ska försöka ta lite bilder i liften och sånt där, men vi får väl se om jag kommer ihåg ;P

Men måste dra till bussen om fem minuter, så vi hörs när jag kommit hem!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0