hemma från centrum!

Tjena!
Nyss kommit hem från sollentuna centrum, jag och alice hade det jättekul och gick runt och kollade lite och åt sushi och delade på en kaka på wayne's.
Jag köpte ingenting eftersom jag är typ pank,
men jag ska faktiskt be mamma om månadspeng typ 500-600 så då kan jag köpa en mobil efter typ 4 månader, om jag inte shoppar upp allt men jag ska försöka ;D

Men ikväll så slaggar jag troligtvis hos hanna, beror på vad mammi säger om det :P
Dom ska typ ha nån släktträff eller men vi får se om vi kanske sticker ner till gården ;D
Men nu får ni lite bilder från dagen;

Haha, -mobbad- på väg till centrum

sushi :)

jag och alice provar solglasögon ;D


haha, bjuder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0