Haha.. rykten!

Det är helt sjukt vad rykterna går, fick nyss ett sms från ilias "Hej, blev du slagen av en nia idag? ;O.." Hahah, vad får dom allt ifrån ? Det var nån som hade skickat "felicia har blivigt slagen an en i 9i" asså jag stog och typ pratade med nån kille från nian idag, men varför säger "nån" att jag har blivigt slagen. 
Asså visst, det kanske inte är ett så allvarligt rykte men ändå. Varför får man för sig att hitta på att jag har blivigt slagen av nån. Det är ju helt onödigt!

Äh, orkar inte klaga på det just nu. Så jag kan väl bara säga att nu har jag duschat och ätit en nubakad te-kaka och oboy! Gottgott!
Ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar upp imorn! PÖSS

Sitter och lyssnar på den så man kanske blir lite sömnig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0