FREDAG!!

Gooosh vad skönt med fredag och helg.
Blev inget läkarebesök idag för mig, men det blir det på måndag morgon.

Idag har det varit skolan, som sagt. Åkte hem till daddy och bytte om, missade 520 för att fucking 627an var sen så jag fick skjuts av mamma. Ridningen gick bra, hade midde hade lite kavaletti.
Sen åkte man hem hit och duschade och sen så klippte mamma topparna, suck.. Typiskt frisörer lixom "/ ;)
Men det blev inte så stor skillnad, vilket var bra! :D
Funderar på att fixa min hårfärg, börjar få fucking utväxt.
Vad tycker ni? Mörkbrun, så som jag hade typ när jag hade nyfärgat, eller lite ljusare som jag har nu typ?
Äh, ska käka lite god middag snart.
Hörs


saknar dig som fan gumman, saknar oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0