frågestund?!

Good morgoon!
Eller kanske inte, vi har varit vakna ett tag nu men iallafall ;P
Vi har nyss ätit frukost och kollat lite på tv :)
Hanna ska typ hem om typ.. 2 timmar eller nåt :( Vad ska jag göra dåda?
Jo, så här ser mina planer ut idag:
Klä på mig och göra mig iordning sen så ska jag och mamma köpa lite grejer till mig (har jag bestämt, hehehe)
skor, salva till mitt öronexem, tresemme shampoo, balsam och värme skydd sen kanske lite nya underkläder eftersom det har försvunnit mycket underkläder, höhö! Men så går det när man inte har någon ordning i garderoben "/ Sen ikväll så ska vi nog till min broder oliver och lova och äta lite middag och ha trevligt! då blir det nog inte så mycket bloggande dock, menmen..!

Juste, funderar på att ha en frågestund här på bloggen! Kommentera vad ni tycker om det!! :D
Men nu ska vi klä på oss och göra i ordning oss :)
Pussen!


- gammal bild -
I Love You Forever!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Såklart du ska ha frågestund <3

2010-02-07 @ 15:46:30
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0