!


Orkar inte mer, om det här ska hända varje gång så orkar jag inte kämpa längre!
Jag förlåter, men när jag säger förlåt är det tydligen inget att ta emot!
Du fattar helt enkelt inte vad du betyder för mig, och det finns tydligen inget sett att få dig att fatta.
Orkar inte falla ner i det här hålet, men när jag inte har dig kan jag inte klättra upp.
Jag vill kunna kämpa för dig, men det känns som det bara är onödigt!
Jag vill vara vän med dig, men för alla mina misstag så förstår jag att du inte vill.
Men om du bara förstog hur mycket du egentligen betyder för mig och att jag behöver dig i mitt liv.
Åh, asså jag orkar inte!
Jag orkar inte bry mig om att alla kommer ringa mig och fråga om vad som har hänt!
Då kan ni redan få svaret nu, jag har tappat en bästavän!
För mina misstag!
Ni kommer säga att det kommer bli bättre, att såren läker med åren.
Nej fyfan, det här är nånting som aldrig kommer att lämna mig, en smärta som aldrig kommer gå över!
Jag försöker tränga fram ett leende, men det går inte, inte utan känslan av att jag har dig kvar.
Vill säga att det var fel av mig, stort fel. Förlåt!
Jag förstår att du inte vill ha med mig att göra, jag är ändå inte värd dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0