dåligt svenska resultat!

Tjabbah!
Nyss varit i skolan, hade no prov idag. Jag tryckte det var as lätt så jag hoppas på bra resultat.
Fick reda på svenska prov resultat, rätt så besviken på mig själv.. Fick 31,5 av 38.
Haha, men aja.. Får öva lite mer nästa gång.
Gjorde också en snygg vurpa idag när jag skulle gå ut från ringen så typ david, acke och typ alla började as garva! Haha, usch.. Typiskt mig!
Men nu har jag kommit hem till pappa och ska ta bussen 5 över halv till stallet. Sen ikväll så har jag inga planer, blir bara en slapp kväll och kanske kolla på nån film eller nåt. 
Men ha det så bra, skriver när jag kommit hem från ridningen!
Puss                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0