dagens planer med hannabana!

God morgon!
Vaknade ovanligt tidigt imorse och kunde inte somna om så jag låg och läste ett tag :)
Ska väl snart ner och käka lite frukost, fast är inte så hungrig så det blir väl inte för om ett tag..
Idag blir det en dag med hannabanana och vi ska ha riktigt skoj och skratta mycket som vanligt ;)
Men vi ska typ till stinsen eller sollentuna centrum, sen ska vi nog hyra en film :) Haha, blir nog nån gammal klassiker som typ Rosa the movie eller Ice age 3 haha, jag lovar barnsligare än mig och hanna får man leta efter :p Typiskt mig och hanna, kan gå på bio som madagaskar och sånt där skit ;P hahaha! Men dom har lixom våran humor så det är bara vi som sitter och garvar, hahahah!
Men så kanske vi typ fikar eller nåt, sen ikväll blir det ju såklart melodifestivalen :)
ALLA MÅSTE RINGA OCH RÖSTA PÅ FRISPRÅKARN, SOLLENTUNA-BO..
-som jobbade på mig gammla skola ;) -


JAG OCH HANNA SKA IALLAFALL RÖSTA, SÅ DET ÄR ETT MÅSTE ATT ALLA ANDRA GÖR DET OCKSÅ!!

Aja, ska fixa klart lite här sen ska jag ner och käka lite frulle..
Ha det bra!

ps. Min turdag enligt frida horoskåp ;P


grym låt ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna borg

det är klart att alla ska rösta! haha jag ska det iallafall! ;)

2010-02-06 @ 13:08:04
URL: http://liivemyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0