-------

Tjenare!
Nu är jag hemma, fast det har jag varit ett tag då men..
På dansen gick det bra, sen på "london-resan-mötet" gick väl också bra antar jag :p
Sen nu så har jag ätit middag och jag och mamma skulle göra lite glass med hemmagjord chokladsås, haaha!
Inte så lyckat dock, smakade typ som jummen oboy ;P hahah!!
Men imorn så blir det skola, går bara till halv 3 eftersom våran so är inställd :D
Så då drar jag och lippa hem till frida, blir väl lite plugg och sånt där. Får se om jag får låna datan och skriva ett inlägg, fast det kanske inte är säkert. Man vill ju vara lite social med tjejorna också ;)
Men men, är verkligen as trött efter en lång dag med dans och ett segt klassmöte.
Så det blir nog sängen tidigt för mig ikväll..
kissies felicia

(Glöm inte bort frågestunden! ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0