---

Tack så jättemycket, skulle vilja svara på en av kommentarerna också:
Jessica om Vilken outfit?:

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.

Ha det så bra!

Hälsningar Jessica

Svar: Tack, och kul att du uppskattar bloggen.. Ska kolla din blogg också eftersom du säljer mobiler mm. såg jag :p hehe! Men tack så jättemycket allihoppa och fortsätt kommentera nu!!Nyss suttit fast klistrad vid mtv och kollat på made, har aldrig varit så fast vid det programet som idag :p Hehe!
Pratade lite med min bror och hanna i lur, hanna skulle typ hem och packa sin väska sen komma hit. Så hon borde väl komma snart. Sen drar vi till sollentuna centrum och fikar lite och hyr en film :)
Men jag skriver mer sen när jag är hemma från centrum.
Puss och ha det bra!


- ignorera aniskte - Dagens outfit:
ljusrosa pärlhalsband, hannas :p
svart linne, taget från mamma
ljusblå skjorta, från H&M
jeansleggings, från GinaTricot


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0