glad tjej!

God eftermiddag på er! :)
Förlåt att det blev så sent men jag orkade inte skriva imorse.
Jag och hanna vaknade typ halv 12 ocg låg och degade i sängen ganska länge.
Sen åt vi frukost och gjorde oss iordning, sen gick jag hem och packade väskan och åkte hem till mamma :D
Och nu sitter jag här med underbara spotify lista och bara tar det lugnt.
Ikväll blir det först middag, revbenspjäll :D MUMS!! Sen fixa mitt hår som sagt.
Juste, när jag kom hem så blev jag helt överlycklig för mamma och pelle hade köpt en system kamera :D :D :D
Jag sprang runt i hela huset och tog kort på allting med den :p hihi, den kommer inte vara deras så länge till kan jag ju redan säga!

Men nu hade jag tänkt att fixa ihop ännu en liten julinsperation till er :)
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0