lördags morgon

God morgon!
Ja, nu har jag äntligen orkat ta mig upp från sängen och sitter nu och klunkar i mitt ett glas juice sakta :)
Har ni sovit bra? Jag som äntligen har fått sovmorgon har sovit som en stock, förutom att jag vaknade typ halv 9 imorse ;) Men somnade om ganska snabbt!
Hm.. Ehm.. Idag måste det först köpas in hårspray och lite hårprodukter eftersom jag ska ha tupperat hår imorrn som inte får lägga sig på direkten, vet inte riktigt vilket men jag får väl fråga nån på Bell Box :)
Sen trooor jag att jag skulle träffa ilias, men som sagt man vet aldrig hur det blir, haha :P
Men vi får se helt enkelt.
Sen ikväll kommer ju hanna hit och slaggar här :D Hoppas hon kan fota lite till ny header också men jag vet inte riktigt om det kommer vara för mörkt för det? Äsch, det visar sig!
hahha, fan vad lång tid det tar för mitt att skriva ett enda litet inlägg :p
Hör av mig sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0