usch vad jag hatar måndagar!!

God morgon på er!
Förlåt att jag inte skrev igår kväll men jag var helt slut efter en hel dag på rival :)
Det gick iallafall rätt bra.. Tror jag :p hahha! Skitkul hade vi iallafall, NI ÄR GRYMMA TJEJER!!
Längtar redan tillbaka till dansen (a) Tihiii!!!
Såg samma show 3 gånger dock så det var lite halvtråkigt ;) Men det var kul iallafall!
Sen drog man ju hem ungefär vid 8, kom hem typ 9 ? Helt slut, käkade middag sen somnade jag nästan i soffan så jag stack upp och somnade fort. Skulle egentligen behövt mer sömn kände jag när jag vaknade upp av alarmet 06:25 :/ Usch! Ska försöka lägga mig typ en timme tidigare varje dag den här veckan så kanske jag sover bättre? Haha, vet inte riktigt hur det kommer gå, men det visar sig ;)

Nu är det iallafall skolan som står först på schemat sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut som om det är någon som står bakom dig till vänster :D

2010-12-13 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0