Usch ge mig jullov innan jag dör!!

God morgon mina sötnosar!
Har ni sovit gott? Jag hade världens bästa sömn kan jag ju skryta med iallafall ;)
En riktigt jobbig morgon var det när man skulle gå upp, jag typ gick i sömnen kändes det som när jag klädde på mig. GE MIG JULLOV NU!!
Är så sjuukt skoltrött nu för tiden, usch allt som handlar om lärare, lektioner, förhör, redovisning eller prov får mig bara att spy! Men det är ju typ bara 1,5 vecka kvar :) Får se hur segt eller snabbt det går, hoppas väl på det senare alternativet "/

Jag sitter iallafall klar och vaken för skolan nu och försöker ladda upp med lite bra musik,
Vet inte riktigt om det funkar då men försöka kan man ju göra! ;)
Men idag så börjar dagen som sagt med skola, sen när jag har slutat ska jag bara hem och plugga lite.
Sen ska jag till dansen igen för repetition 2, ungefär 18:15 tror jag.
Så då kommer det vara med alla grupper så det kommer bli roooligt tror jag! :)
Och den slutar 19:30 så jag kommer nog inte blogga så mycket efter som det är vampire diaries också ;)
Ska försöka fixa ihop kanske 2 tidiställda inlägg till er tror jag, vet dock inte vad men det visar väl sig.
Puss ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0