trevlig fredag!!

Tjenare på er!
Har ni en bra kväll? Själv har jag det riktigt mys faktiskt :)
Bror har också varit här och ätit middag med oss och umgåtts.
Jag säger ännu en gång ett stort jävla FÖRLÅT för att jag är världens sämsta bloggerska, jag vet hur många besökare man tappar men jag hoppas att jag vinner tillbaka er lite på söndag? Pleeeeaaaseeee?!
Då kommer det bli mycket bättre bloggning när jag har kommit till mamma, tänkte kanske t.o.m bjuda på en liten frågestund också ;) fast det beror på er om ni kommer tillbaka eller inte!

Idag har det iallafall varit en bra dag, slutade 12 idag för tjejerna hade ingen idrott så jag åkte hem och typ halvsov framför tv:n så det kändes som att mina ögonlock skulle falla ihop på bussen :p
Men ridningen gick det iallafall rätt så bra, red en stor polle idag, hahah vilken jävla utsickt jämfört med alla små ponnyer. Men fan vilka skutt hon tog när vi hoppa :p hahha! Men det var rätt kul ändå.
Och sen som sagt har jag bara mysigt ikväll med familjen, framför idol ;)
Är faktiskt riktigt tveksam, jag har ju alltid varit så säker på att olle ska vinna men jay är fan riktigt jävla klockren ;O Och jag vet inte riktigt om jag gillar det eller inte heller :p hahah, för han är ju faktiskt riktigt grym!!
Aja, vi får se hur det går helt enkelt!

Imorrn ska jag först till sollentuna centrum för att chacka nya jeans, riktigt behövande faktiskt!
Det är typ hål i alla mina så det är väldigt behövande, men så det blir nice.
Sen kanske jag ska ut med några kompisar, fast jag vet inte riktigt :p Beror på hanna, för hon ville att jag skulle vara med henne och nån familj och backa pepparkakor :p men jag som sagt, vet inte riktigt hur det blir, men jag sover iallafall hos hanna :) Och jag tänker leta fram någon julfilm hos henne för det är jag riktigt sugen på, hihi!
Oj vad långt det här blev :p Men vi hörs kanske imorrnkväll.
Puss


repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0