tredje advent!

God morgon bebisar!
Vaknade halv 9 idag -.- Skitjobbigt!
Men jag klädde på mig och gick ner och fixade frukost på sängen med yoghurt, oboy och lite ljus till hanna och ina som inte hade vaknat än :) Tihi, bara för att jag är så gullig! (a)
Men nu är alla vakna och jag har precis fixat iordning rummet och sminkat mig och sånt!
Ska dra in till stan om typ en kvart till rival, har ju genrep typ 11, HUR FAN TÄNKER DOM?!
Aja, men jag kommer iallafall spendera hela min dag där så det blir nog inte nån bloggning, kanske ett mobilinlägg och om ina kanske gästbloggar eller nånting ;)
Vi får se helt enkelt.
Men ni får ha en bra dag så kanske vi hörs ikväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0