smart tänkt felicia! ;)

Helloj!
Förlåt för tystnaden här ett tag ;)
Men jag var i centrum ett tag med mamma och hittade lite grejer tills övermorrn :O OMG!! DÅ ÄR DET JULAFTON HELT SIIIICK!!
Men jag hittade en jättesöt topp, inte lixom för fin heller men lixom lagom :)
Var nära på att köpa en jättesöt klänning från cubus, fast jag och mamma kom fram till att den var lite väl "5 år som har en prinsessklänning på sig från br" plus att jag skulle alddrig använda den igen så då tjänar det ingenting till.
Men jag iallafall jättenöjd med mina fynd :)
Sen har jag bara tagit det chill med min frida tidning som damp ner i brevlådan idag :D
Och nu tog jag tag i mig själv och satte mig här för eran skull ;) hahah.
Men ni ska få lite bilder från köpen, och sen ska jag käka JÄTTEGOTT middagskäk med familjen :)
Puss


tihii... vad kan finnas här i? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0