smart felicia!

God morgon! Eller.. Aa nånting sånt ;)
Förlåt att jag inte skrivit men det var nånting som hände med internet igår så jag hade flipp imorse och sprang runt och fattade inte vad problemet var. Och såg nyss att det var nån sladd som hade åkt ur ;) hahah.
Men igår hade vi det iallafall jättemysigt med mycket ljus, brasa (på tv), glögg och julmys och så öppnade vi julklappar! :D
Och nu har ina precis lämnat oss här och vi sitter och bara småpratar lite.
Ungefär halv 4 kommer mamma hem och då ska vi gå till sollentuna centrum för att köpa lite grejor till mig för julafton :D b.la. klänning, lösnaglar och lite sånt ;)
Det blir nicenice. Sen resten av dagen/eftermiddagen kommer jag bara ta det lugnt med mig själv.
Men nu hade jag tänkt att ni skulle få alla bilder från igår ;)
Puss


Min tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0